www.turistickyweb.cz
jméno: heslo: Zapomněl/a jsem heslo
lokalita pešky na kole autem
vlakem po vodě na lyže
seřadit podle:
Celkem 164 tipů na výlet v lokalitě Celá ČR
Strana: 8 | Přejít na: předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 následující

Zimní výstup na Helfštýn

foto1

Zimní výstup na Helfštýn začátkem ledna je tradiční akcí přerovských turistů. Letos se uskutečnil již potřicáté. Proto k této akci byla vydána i výroční turistická známka. Počasí nebylo vůbec zimní. Několik stupňů nad nulou, drobně mžilo. Přesto se akce zúčastnilo několik stovek turistů. Vyšli jsem z hezkého městečka Lipník nad Bečvou, jehož historické jádro je pěkně opravené. Za vidění stojí zbytky zachovaných středověkých hradeb s baštami, re

vložil: 10.01.2007 JP hodnocení: 2.50 | komentářů: 2

Náchod a nejbližší okolí

foto1

Náchod - město stísněné v údolí řeky Metuje, sužované stovkami kamionů, mířících k hraničnímu přechodu do Polska. Vyhneme-li se však hlavnímu silničnímu průtahu, nabídne nám město i okolní kopce mnoho zajímavého. „Náchodský zámeček vršku kulatého“ shlíží na město s kopce, tyčícího se přímo nad náměstím. Vystavěný byl na místě někdejšího gotického hradu za dob panování rodu Smiřických. Odkud asi čerpal zdejší rodák Josef Škvorecký inspiraci pr

vložil: 3.08.2006 JP hodnocení: 2.44 | komentářů: 0

Kopec Raná

foto1

Jaro je konečně tady, je potřeba vyrazit do přírody!!! Tentokrát jsem spojil pracovní odpoledne v jedné zapadlé vesnici kousek od Mostu s příjemným výletem a zdolal jsem další vrch Českého středohoří. Obec Raná je jako vymalovaná, skoro jsem si zde připadal jako u našich německých sousedů, navíc když projíždíte polorozpadlé obce v okolí, z nichž některé vypadají opravdu příšerně (např. sousední Odolice), je Raná takovou tou růží v trní. Vrch R

vložil: 28.04.2008 elbunda hodnocení: 2.00 | komentářů: 0

Do TŘEBÍVLIC za Ulrikou

tento uživatel nemá svojí ikonu, domluvte mu, ať si nějakou opatří!
foto1

Cesta DO TŘEBÍVLIC za Ulrikou von Lewetzov VÝCHOZÍ BOD: Sutom – PARKOVIŠTĚ A UBYTOVÁNÍ – 1 km - Vlastislav – Chrastná - 1,5km mezi kopci Třešnovka a Plešivec - Děkovka - 1km- Hrádek - 3km- Dřemčice - 2km - Třebívlice - zpět 10 km vláčkem do: Třebenice – 2 km- Košťálov, hrad - 1,5 km - Sutom Náročnost: nízká 18 km + zpět 10 km cesta vlakem nebo busem Pozoruhodnosti: Vlastislav-hrad Skalka, hrad Hrádek-Oltařík- ruina, Třebívlice – muzeu

vložil: 22.03.2007 Jitka hodnocení: 3.00 | komentářů: 2

Z Modravy přes Poledník do Prášil

foto1

Sobotní ráno v Sušici neslibovalo nic dobrého. Až jsem začal litovat, že jsem se přes půl republiky na tento výlet vypravil (noc strávená ve vlacích). Hustá mlha, na zastávce autobusu v 8.15 směr Modrava přešlapovalo pár lidí. Mlha nás provází téměř celou dobu jízdy. Až když se autobus vyšplhá nad serpentýny u Srní, začne se protrhávat (ta mlha, ne autobus). A Modrava, věrná svému jménu, nás vítá modrým nebem. Zdejší infocentrum je dobře vybaven

vložil: 17.10.2006 JP hodnocení: 1.80 | komentářů: 1

Obřanský hrad

Jara
foto1

Trasa z konečné tramvaje č.4 k autobusové zastávce Velká klajdovka v Líšni je vcelku atraktivní a hlavně snadno dostupná. Cesta se dá jít mnoha způsoby, ta kterou zde popíši se mi zdá nejhezčí. Hned z Obřan mě čeká trasa přímo po břehu řeky Svitavy. Měl bych jít po pravém břehu, nicméně na tom levém jsou zahrádky domů a na jedné ze zahrad je malá železnice, která je místní atrakcí. Pokud budete mít štěstí pak ji uvidíte i spuštěnou, já dnes to

vložil: 7.02.2008 Jara hodnocení: 2.60 | komentářů: 0

Jetřichovické stěny

Jara
foto1

Samotná cesta začíná ve Vysoké Lípě. Příjemné město plné staré architektury a penzionů projedeme autobusem a vystoupíme až na jeho konci. Hned se můžeme vydat po žluté značce na naši trasu. Nad Vysokou Lípou ční Šaunštejn - Loupežnický hrad. Vylézt na samotný vrchol a užít si výhled na okolí vás však bude stát trochu sil. Cesta vzhůru vede po železném žebříku, úzkou průrvou ve skále a poté kombinací v podobě žebříku v úzké skalní průrvě. Po zdolá

vložil: 18.12.2007 Jara hodnocení: 1.00 | komentářů: 1

Českosaským Švýcarskem na kole

foto1

Letní prodloužený víkend v krásném prostředí Českého Švýcarska v penzionu Hubert na Mezné lákal k cyklistickým výletům. Ačkoliv jsme byli zprvu místními usedlíky varováni, že na kole se nesmí po turistických trasách, s čímž se dostavily obavy, že nebude kde jezdit, nakonec jsme byli (doufám, že všichni) nadmíru spokojeni. Malá Pravčická brána Původní plán vyšlápnout na Velkou Pravčickou bránu ( http://www.turistickyweb.cz/vylet/pr

vložil: 11.07.2009 elbunda hodnocení: 1.00 | komentářů: 0

Boreč - národní přírodní památka - okruh

tento uživatel nemá svojí ikonu, domluvte mu, ať si nějakou opatří!
foto1

Výchozí bod: Širší okruh 10 km – 2,5 hod: Sutom / www.ubytovanisutom.eu /–1 km vrch Boreč-1,5 km –2 km Režný újezd-1,5 km do vsi Boreč – 1,5 km- Holý vrch nad Sutomí Malý okruh – 5 km –1 hod.: Sutom – vesnice Boreč – po žluté značce vstup do lesa a stoupáte zpět k Holému vrchu - Sutom Náročnost: malá, pěší túra vede po značených turistických cestách, částečně po silničkách 3 tř., v závěru lesem. Pozoruhodnosti: Naučná stezka k Národní

vložil: 22.03.2007 Jitka hodnocení: 2.00 | komentářů: 0

Loučná - jen a jen do kopce

foto1

Nedělní ráno mě vyhnalo z baráku a poprvé jsem okusil kouzlo místní cyklotramvaje do Litvínova. Jelikož jsem tramvají nejel ani nepamatuji, byl jsem překvapen, že se zde už necvakají jízdenky, jen naházíte drobné do jakési skříně, z níž vypadne potvrzenka. V tramvaji jsem si připadal jako na valníku, měli by jí obstarat odpružená sedla :) Cyklotramvaj je dobrá věc, z Mostu do Litvínova je to sice jen 12km, ale z toho asi 5km jedete areálem mís

vložil: 16.07.2006 elbunda hodnocení: 1.67 | komentářů: 0
Celkem 164 tipů na výlet v lokalitě Celá ČR

autor: Pecho-it.cz & Foxlea Design & predevším Vy 2006.